expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

duminică, 1 aprilie 2012

Flormar lipsticks - bold and nude

Hello,


Vreau sa va arat astazi doua rujuri cremoase, spre care intind mana tot mai des lately si care au un pret neasteptat de mic pentru ce ofera. Sunt, deci, destul de multumita de ele, detalii mai jos.

Primul este Flormar Selection 34, pe care il am de ceva vreme si care m-a scos din incurcatura in mai multe seri cand nu voiam rosu pe buze, dar nu voiam sa optez nici pentru nude. Este cremos,  de un roz trandafiriu si merge de minune cu un cat eye. A costat 14 lei si singurul defect pe care i-l gasesc este forma rujului, imi place mai mult aspectul clasic. Si scuze pentru aspectul deja folosit din poza, mai niciodata n-am rabdare sa fac swatch dupa fotografie.

Urmatorul este True Color Matte 90, inca un ruj nude adaugat in colectia mea. Nu este Holy Grail, dar nici nu va ramane uitat prin sertar. Nu este la fel de cremos ca precedentul, dar apreciez o textura mata - atata timp cat nu imi usuca buzele. Are o usoara tenta de peach si se potriveste de minune cu un machiaj indraznet la ochi si ceva contouring pe pometi si tample. Pret - 15 lei. Recomand un scrub al buzelor si un balsam hranitor inainte de aplicare. De fapt, inainte de o noapte un oras, recomand un scrub facial complet, girls, face minuni.

Sa va arat si swatches, am incercat sa surprind nuantele true to real life si cred ca am reusit.

 Sper sa va placa. Care sunt produsele voastre preferate de la Flormar?

Xo,

Alice

10 comentarii:

  1. Sunt superbe ambele culori, nici nu stiu care-mi place mai mult! Sa le porti cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! si mie imi place la nebunie cel rosu prezentat de tine in favs <3

      Ștergere
  2. ojele :), dar e draguta si nuanta rujului !

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac ambele nuante! Eu am un singur ruj Flormar si nici nu l-am folosit de 3 ori, nu-mi place consistenta lui si are un miros urat, de vechi asa...o sa mai incerc si altul totusi, mi-ai dat idee. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am mirosit acum, sunt ok. Dar am observat lucrul acesta cand ma mazgaleam cu ele la stand, probabil difera in functie de gama. Si tu mi-ai dat idei cu plicul acela, spune-mi te rog zona... ca eu pe 13 septembrie nu am magazin cum ai descris tu :(

      Ștergere
  4. Sunt absolut superbe amandoua nuantele!

    RăspundețiȘtergere