expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

vineri, 27 aprilie 2012

Today's beauty and fashion news - Wet'n'Wild, Sleek, Asos

Hello, girls!

Postarea aceasta fulger va fi despre ultimele noutati, ultimele reduceri pe care le-am descoperit.

Prima veste buna pe care am primit-o aseara prin notificare pe mail a fost ca paleta Comfort Zone de la Wet'n'Wild este disponibila din nou pe Make up Shop. Eu am comandat-o deja, am vazut zeci de review-uri pozitive si sunt forever grateful celor de la MKS ca s-au gandit la introducerea acestui brand in magazinul lor.

sursa: vampyvarnish.com

Tot pe MKS veti gasi the ultimate pink palette, Good Girl de la Sleek. Now, i'm more of a neutral girl, imi sta bine cu nuante nude irizate, copper si roz sampanie, dar daca aveti nevoie de acea nuanta speciala de roz pentru a va completa machiajul, este foarte posibil sa o gasiti in aceasta paleta.  Cred ca as folosi nuantele si pe post de blush, asa ca la 36 lei e chiar o afacere. Imi plac foarte mult produsele multifunctionale, this may just be one.


Nu in ultimul rand, pe 'frontul' fashion tin sa va anunt ca Asos are perioada de reduceri de 70%, la care se adauga o reducere suplimentara de 10% la aplicarea codului BONUS10* inainte de check out (valabil 5 zile). Este un moment prielnic sa va imbogatiti garderoba de vara, sper sa gasiti mici comori pe gusturile voastre. Aici este segmentul de sales.

Cateva sugestii:


Aici, 10 lire. Recomand butonul de 'View Catwalk', are un model foarte interesant la spate.









Nice and simple, de aici. 12 lire.










Skater dress, intr-o culoare superba. Aici, 12,5 lire.














O gasiti aici, pretul sau este de 15 lire.











Summery clutch, 12,50 lire, de aici.








Experientele mele anterioare cu Asos sunt foarte bune, produsele arata la fel de bine ca in fotografie, am de la ei o geanta, botine, doua ceasuri, cateva rochii. O singura data s-au ratacit niste mocasini in drum spre mine, dar am primit in scurt timp banii inapoi. Transportul este gratuit, produse cu miile... enjoy!

 Daca aveti nevoie de ajutor cu finalizarea comenzii, detalii privind completarea campurilor de la check out, va astept intrebarile.

Voi ce-ati mai cumparat zilele astea? Do share!

Xo,
 
Alice


P.S.: Postare fulger, right! :))

8 comentarii:

  1. Oooof, ce frumoase sunt cele de la Asos! Zilele astea eu ma tin departe, am o nunta a unor prieteni si suntem cu bugetul cam low... Plicurile alea ma omoara cu zile :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I knoooooow! Being a grown up sucks sometimes... Si nici n-am inclus pantofii in postare!

      Ștergere
  2. Ah, cat iubesc Asos-ul :X! Si cat pot sa urasc ca mi s-a nenorocit Pay Pal-ul :((! Nu stiu cum si de ce, dar nu-mi mai merge contul de ceva timp si va trebui sa imi fac altul...urasc din suflet bancile :|!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, oribil... Eu am tot zis ca imi fac pay pal si mereu am amanat, tot din cauza bancii. Dar pe asos ar trebui sa mearga plata cu cardul, eu asa procedez.

      Ștergere
    2. Well, sa stii ca am vaut niste probleme cu plata cu cardul, nu pe Asos, si am cam renuntat sa platesc asa :(. Trist :|!

      Ștergere
  3. Ce dragute sunt toate, dar ador mai ales paleta pink de la Sleek :)

    RăspundețiȘtergere