expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, 25 iunie 2012

Last week or so...

Hello,

Postarea aceasta trebuie sa inceapa asa: "Forgive me, Father, for i have vanished". Uneori evenimentele din offline fac din mine un titirez care se invarte in toate partile, iar eu ajung sa-mi domolesc mustrarile de constiinta ca n-am mai scris pe blog de-o vesnicie, facand mental planuri cu ce voi impartasi cu voi de indata ce voi pune temeinic mana pe un laptop.

De data asta vreau sa fac un fel de retrospectiva in imagini a ultimei saptamani, ce-am mai primit, pe unde am mai fost, ce am mai ascultat. In shuffling mode.

@Street delivery
Voi incepe cu minunea de colet primita de la Ivatherm in campania "Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?".

Curious kitty is curious

the goodies
Eu am primit trei produse pe care le consider esentiale pentru vara: spray-ul cu apa termala pe care il port mai mereu in geanta, lotiunea micelara (pot sa afirm deja ca imi place la nebunie si ca e o placere sa o aplici seara, dupa o zi agitata) si spray-ul cu protectie solara spf 50.

Prietena mea Madalina a primit crema pentru ten cu imperfectiuni Akne-syt (pe care cred ca o voi incerca si eu, tenul meu da semne de rebeliune), lotiunea micelara si spray-ul cu apa termala pe care l-a primit toata lumea. Le-am introdus in teste si va vom spune mai multe in curand.

Next, presents! Trebuie sa recunosc ca am niste oameni grozavi in viata mea, care ma ridica de jos cand mi-e greu si imi fac tot felul de surprize. Ieri, my girlfriend Irene took me shopping, un fel de late birthday present.

Rezultatul, mai jos:

Cea mai delicata fusta ever


Kitten wedges <3

Rings - Moa
Joi am avut placerea sa fiu invitata la a treia editie a Galei UNESCO-L’Oréal „Pentru Femeile din Stiinta".Initiativa presupune premierea a doua femei cu varste sub 35 de ani pentru descoperirile realizate in domeniul Chimie si al Stiintelor Vietii. Este un proiect de responsabilitate sociala demarat de L'oreal in parteneriat cu UNESCO. 

Mi s-a parut de-a dreptul fascinant sa ma aflu intr-o sala plina cu oameni care isi dedica zilnic timpul unui scop precis, sa descopere ceva, sa studieze la microscop particule care pot schimba cursul unei discipline, care pot ajuta la vindecarea unor boli infioratoare. Si ca sa extind comparatia la domeniul frumusetii,daca noi ne trezim dimineata si aplicam tacticos crema pe fata, doamnele acestea se trezesc pentru a o formula. 

Instantaneu
Felicitari castigatoarelor din acest an, Alina Elena Nicolescu (sectiunea Chimie) si Simona Gurzu (Stiintele Vietii). 

Un fel de "Stiati ca?", ce mi-am mai notat rapid in telefon, in timpul discursurilor din acea seara. L'Oreal investeste anual 600 milioane de euro in cercetare, iar in laboratoarele lor noile produse sunt testate pe o piele creata artificial, care imita epiderma umana.

Hall of Fame, imagini si descrieri ale unor femei implicate in cercetare, din intreaga lume

Iar in week end m-am bucurat de un cocktail de muzica buna, ploaie si Burn la Backyard Weekend, un eveniment la care am mers in principal pentru Patrice si Grandmaster Flash. 

Daca pe Grandmaster il mai vazusem in iarna, in Silver Church, pe Patrice il ascultam sambata pentru prima data live. Si a meritat din plin mersul prin ploaie si coada de la intrare, pentru ca de indata ce a intrat pe scena, omul acesta a inceput sa comunice cu publicul si sa isi postuleze mesajul - "We should be happy... because we are alive!". Efectiv s-a conectat la multime, prin timbrul vocii si good vibes. Le multumesc celor de la Styles pentru invitatie.

Sursa: Styles.ro
Despre Grandmaster voi spune doar ca am preferat set-ul pus in cadrul evenimentului din Silver Church si ca prefer sa mi-l amintesc ASA.

Well, this is it. Voi ce-ati mai facut, fetelor?

Xo,

Alice

5 comentarii:

  1. Ah, cat imi place Patrice!
    Sa le porti sanatoasa pe hainutze si inelute si sa te bucuri de ele :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, tot respectul pentru Patrice! Multumesc, de inelute nu m-am mai despartit, am unghiile in nuanta aia de verde si merg de minune <3

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa postarea aceasta a ta, chiar imi place multi cu scrii.
    Imi place fusta, e in tendite si iti impartasesc si eu parerea despre lotiunea micelara, tare mult mi-am dorit si eu sa o incerc. :)

    Mi-ar fi placut sa fiu si eu prezenta la evenimentul respectiv, m-ai uimit cu informatiile din postrea ta referitoare la acest aspect si m-ai dat pe spate cu ultima fraza "daca noi ne trezim dimineata si aplicam tacticos crema pe fata, doamnele acestea se trezesc pentru a o formula."

    Iti doresc o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere