expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

vineri, 29 iunie 2012

Style for the summer: Necklaces

Hello, girls,

Tot hoinarind pe Oasap si pe alte site-uri de moda descoperite de curand, am strans un wishlist din acela complet nerealizabil, dar adorabil si colorat... si m-am gandit sa vi-l arat si voua.

Periodic ma blochez pe cate un element de accesorizare - genti, bratari s.a. Se pare ca principala obsesie nowadays sunt colierele, am ales cateva destul de diferite si capabile sa transforme o tinuta monotona in ceva 'wow'.

Aici

Aici
 Pe urmatorul il astept, l-am comandat acum 2 zile si deja am compus mental tinuta completa.


Aici
Ma inviorez de fiecare data cand deschid sertarul meu dedicat accesoriilor si le vad acolo asteptandu-ma, in toate culorile. Cateva nuante numai bune de purtat vara, mai jos.

Aici


Aici

Aici


Aici

Aici

More on the edge.
Aici



Aici
Aici





Combinatia clasica de negru cu auriu.
Aici



Aici
Aici


Inspiratii marine si florale.


Aici
Aici
Iar pentru noroc...


trifoi
wishbone
Le gasiti pe Asos, Oasap si Storets.com. Click pe legenda fiecarei fotografii in parte, pentru redirectionare.


Voi pe care l-ati alege?


P.S.: Sertarul meu cu minuni.




Kisses! Sa fiti inconjurate de culoare, de bucurii mari si mici!


Alice

4 comentarii:

  1. Eu asi alege sertarul tau cu minuni :)
    Lasand gluma la o parte, toate colierele postate de tine sunt superbe, greu de ales...poate varianta a doua, Peter Pan collar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, s-ar putea sa impartasesc cu voi ceva de acolo, din sertar. Soon :d

      Si eu le-as lua pe toate acasa and many, many more!

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunt toate, imi plac in special cele cu tinte! :D
    Ai gusturi bune.

    RăspundețiȘtergere