expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

vineri, 31 august 2012

Goodies for the hair: Wella Self-Warming Treat Mask

Hello, again!

Pentru ca am primit o solicitare de review si pentru ca v-am tot vorbit despre masca aceasta, m-am gandit ca este cazul sa ii fac un prezentare completa, serioasa.

Ce trebuie sa stiti este ca, printre atatea oferte si produse de tot felul, eu am cumparat aceasta masca de doua ori.

Haideti sa vedem ce spune producatorul despre ea: 'Self-Warming Mask improspateaza parul uscat. Acesta devine imediat stralucitor si placut la atingere. Cu extract de caise. Se aplica pe parul umed si se distribuie uniform. Se lasa sa actioneze pe durata efectului de incalzire (aprox. 30 sec.). Pentru efect maxim de incalzire se aplica cu mainile uscate. Se clateste foarte bine.'

Ce trebuie sa stiti despre parul meu: este vopsit blond, mediu ca lungime si cu textura uscata. Are si o tendinta de incretire, atunci cand firul de par este hidratat cum trebuie.

Masca aceasta face aproape tot ce promite. Nu vad o diferenta majora in gradul de stralucire a parului, dar acesta se simte mult mai sanatos, e mai putin frizzy, se aranjeaza mai usor. In plus, nu este nevoie de o cantitate mare de produs, eu pun in palma o cantitate de marimea... unei caise, sa zicem. Odata aplicata pe firul de par, degaja caldura. O las un minut-doua, apoi o indepartez. Nu ingrasa parul, nu micsoreaza intervalul intre spalari si am observat ca ma pot pieptana mai usor dupa ea.

Are 150 ml, este 'Made in France' si gasiti mai jos o fotografie cu ingredientele (cat am putut sa le surprind). Imi ajunge aproximativ 2-3 luni, la parul meu lung. Se intampla sa le alternez si de asta nu va pot da o estimare mai precisa.


Are o consistenta moderat de lichida si un miros pe care nu prea reusesc sa il definesc. Dar clar nu este unul neplacut.


Mi-ar placea sa pot cumpara o versiune cu o cantitate mai mare de 150 ml, dar as vrea sa aiba acelasi sistem de prezentare, in tub. Mi se pare igienic si usor de manevrat. Eu am dat 44 lei pe ea la Abbate, pe Carespot vad ca este acum 39,5 lei, din cate vad exista un discount special la produsele Wella. Pe Aoro este 41 lei. O puteti, de asemenea, cumpara dintr-un salon, daca aveti unul aprovizionat cu produse Wella prin zona.

Voi ati incercat-o? Si daca da, imi impartasiti opinia? Iar daca nu ati testat-o pana acum, va tenteaza?

Thanks for stopping by!

Alice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu