expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Some shopping: I'm feeling golden

Hello,

Remember me, fata care zicea ca nu mai cumpara cosmetice si se concentreaza pe haine? M-am tinut de cuvant! Mi-am cumparat cateva lucruri esentiale pentru toamna, este probabil cel mai boring haul din istorie... dar chiar aveam nevoie de balerini. Oh well.


Ambele perechi sunt de la New Look, luate la reduceri (cei din dreapta au fost cumparati miercuri, cand a existat o promotie de -50%; sunt din colectia noua, pret intreg 99 lei).  Refuz sa platesc multi bani pe balerini, daca nu sunt din piele. Puloverul este de la Pull & Bear si a costat 30 de lei. E baggy, cu maneci 3/4 si abia astept sa il port cu blugi negri si platforme.

Close-ups
Cerceii sunt de la Six si ii vanam de prin iunie, dar am refuzat sa dau 26 de lei pe o pereche de cercei pe care nu ii voi purta prea mult... ca sa fiu realista. La 10 lei pot justifica 'investitia'.

Si niste suveniruri din Corfu, aduse de fetele mele. Dulciurile au disparut deja, hehe. A avut grija prietenul meu de asta.

Dupa cum puteti vedea, mai toate achizitiile mele au o tenta aurie, fie ca este vorba de un fir impletit in pulover, sau de culoarea predominanta a unor balerini. Nu am mai inclus in imagini un sacou negru, basic de la Zara. Iese oribil in fotografii (atarnat pe umeras) si cred ca mai bine l-as include intr-un viitor OOTD, cand ajunge si colierul comandat pe Oasap. Black & mint... parca suna bine.

Ce spuneti, va plac micile mele cumparaturi? Kisses,

Alice

13 comentarii:

  1. Sa le porti cu placere! Imi plac mult balerinii cu tinte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Deja am pus ochii pe inca o pereche, cu tinte mai pronuntate. Chiar imi place acest trend <3

      Ștergere
  2. Cerceii sunt bestiali <3 si abia astept sa te vad cu puloverul, imi place foarte mult culoarea! Balerinii cu tinte - foarte cute, sa ii porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nice, nice, nice! Sa le porti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie im plac balerinii gri cu tine, sper sa gasesc si eu o pareche asemanatoare. Sa le porti cu placere. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se vad gri? Sunt un taupe, bej... something. Anyway, multumesc!

      Ștergere
  5. Draguti balerinii. Sa-i porti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  6. "Me gusta" puloverul...mi-ar placea sa il arati intr-un outfit :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi o idee, cand se mai raceste voi compune un outfit. Multumesc!

      Ștergere