expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sâmbătă, 27 aprilie 2013

De ce sa mergeti maine la Cosmobeauty

Buna,

Sunt pe speed inainte, pentru ca am alergat toata ziua si in capul meu se intrec raceala si o proaspata mini-insolatie. The joy! Dar e musai sa impartasesc cu voi cateva oferte bune gasite la targul de la Sala Palatului (daca nu sunteti din Bucuresti, sa ma iertati pentru postarea asta!).
So, de ce sa mergeti maine la Cosmobeauty?

  • Pentru ca, probabil stiti asta deja, exista un stand imens Inglot. Serios, parca pasisem in wonderland! M-am indragostit de textura fina a blush-urilor si de pigmenti, precum si de cateva nuante unice de fard (atat de deosebite, ca imi vine sa mai merg maine putin pana acolo).
  • Pentru ca un fard de obraz Inglot este 24 de lei per 6 grame, iar daca spuneti formula magica SPR3ING7LOT primiti 10% reducere la orice achizitie. Suna ca o reclama, stiu, dar eu chiar iubesc blush-urile, iar de la ei mi-as cumpara o paleta intreaga. Nu degeaba e atata nebunie pe Youtube si atatea laude adresate acestui brand.
  • Pentru ca ojele Orly sunt 10 sau 37 de lei. Mie mi-ar fi placut sa gasesc niste miniaturi, mi-am luat una acum doi ani, tot de la Cosmobeauty, a fost very well loved.
  • Gasiti Gosh, Milani, Jordana, Oyster Cosmetics, Melkior, Parisax.
  • Gasiti Nyx, eu am fost atat de coplesita de multitudinea de produse, incat nu mi-am luat nimic! Mi-a ramas gandul la rujul crema in nuanta 'Amsterdam', era 27 de lei.
  • Pentru ca un set de sampon si balsam Chi Infra (350 ml/fiecare) era 68 lei. Iar samponul este foarte dens, se consuma greu si a facut mult bine parului meu. Exista diferite oferte si pentru Chi Silk Infusion, il recomand!
  • Pentru ca puteti testa oje, va puteti machia la diferite standuri, e o experienta inedita.

Sa va arat si prada de astazi. Din imagine, doar oja Orly, blush-ul din ambalaj provizoriu si anticearcanul sunt produse cumparate, restul au fost primite din partea unei doamne careia nu i-am retinut numele, de la standul Inglot. Avea un machiaj impecabil, inca imi pare rau ca nu i-am cerut permisiunea de a-i face o fotografie. Poate data viitoare, mai ales ca in cateva luni Inglot va deschide un magazin in Baneasa.
Sunt doua blush-uri, 34 si 25, un Sleeks Gloss (nr. 38), un anticearcan in nuanta 'Peach', o mascara si o oja Orly denumita 'Garnet Truth'. Inca ma tenteaza vreo doua, trei farduri, dar am incercat sa fiu cumpatata.

Mai multe imagini veti gasi pe pagina de Facebook. Sper sa va fie de folos ponturile mele, daca v-ati luat ceva, do share!

Seara frumoasa, ladies!

20 de comentarii:

  1. Da, chiar sunt multe motive bune de vizitat targul :D It was great!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveam capul plin de atatea argumente, ca doar asa am putut sa structurez postarea. Great day indeed!

      Ștergere
  2. Ce-mi place culoarea la oja! Maine ma duc si eu, de ieri tot vreau sa ajung :D Sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am mai intalnit nuanta asta, e foarte interesanta. Sa mergi, sigur gasesti ceva pe gustul tau. Multumesc!

      Ștergere
    2. Am gasit :D Am incercat sa ma limitez, totusi :))

      Ștergere
    3. Hahah! Cred ca la ei aa fost aglomerat pana la final de targ.

      Ștergere
  3. sa le folosesti cu placere!! fac si eu postare cu ce mi-am luat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. NU prezinti blushurile? Sunt superba, sau asa arata din poze :) Sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le fac maine poze in lumina naturala, deja am incercat unul pe pometi. Multumesc!

      Ștergere
  5. ma bucur ca te-ai reintors la inglot,cadoul e super,bravo,inglot. le asteptam in bucuresti.pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi ramasese gandul la anticearcan, nu l-am putut lasa acolo. Cadoul e reusit si apreciat, pentru ca nu ma asteptam deloc. Abia astept sa aiba magazin permanent aici. Te pup, sa ne mai vedem asa :D

      Ștergere
  6. Am plecat fara niciun produs Inglot, doar cu o oja Orly! Asa imi vine sa ma dau o tura...:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca si eu mai merg maine, pentru ca m-a rugat Monica sa ii cumpar ceva. Sunt scunda, fluffly, blonda si agitata, if you see me, come say hi :D

      Ștergere
  7. Cate bunatati ti-ai luat!!! Abia astept review-uri si swatch-uri:D. Te pup!

    RăspundețiȘtergere